maandag 28 maart 2011

Duitsland


Afgelopen weekend heb ik m'n allerlaatste competitie wedstrijd gespeeld voor BV Almere. Met ingang van het nieuwe seizoen zal ik uitkomen voor een Duitse club in de 1e Bundesliga. Dat betekent dat ik tegenover wereldtoppers zoals Juliane Schenk (huidige Wereld Ranking: 7) kom te staan!
Het is een hele grote uitdaging, maar ik kijk er heel erg naar uit. Voor welke club ik precies ga spelen kan ik nog niet bekendmaken. De club wil het zelf eerst officieel naar buiten brengen.

Later meer..

1 opmerking:

  1. Hallo Josephine,
    Wat fantastisch wat jij allemaal presteert. Was gister op het feestje van Ans en sprak toen je moeder. Ben benieuwd wat het gaat worden. Voor mij enigszins vreemd dat je misschien voor een Duitse club gaat spelen als echte Nederlander. Maar misschien hebben ze hier geen hoog genoeg niveau voor jou!!
    Hartelijke groet Truus Borghuis
    Veel succes met alles

    BeantwoordenVerwijderen