donderdag 31 maart 2011

China

Ook vandaag stond ik weer zoals gewoonlijk om 16:15 op de baan voor de middagtraining. Ik was een single op een halve baan aan het spelen tegen Soraya, totdat Gerben (coach senioren) de hal binnen kwam lopen en aan Eline (coach junioren) vroeg of hij mij even apart mocht nemen.
Ik snapte niet zo goed waarom en vraag mij op dat soort momenten altijd af of ik iets vergeten ben of iets verkeerds heb gedaan, en dat hij me daarom even apart neemt. Maar daar was helemaal niets van waar, want toen we eenmaal apart zaten begon Gerben te vertellen dat hij mij heeft geselecteerd voor de wereld kampioenschappen voor gemengde landenteams (Sudirman Cup)!!! Deze worden gehouden van 23 t/m 29 mei in Qing Dao, China!
Als voorbereiding op de Sudirman Cup spelen we met alle geselecteerde spelers de Dutch International (21 t/m 24 april) en de Denmark International (4 t/m 8 mei). Helaas kan ik zelf de Dutch International niet spelen omdat ik van 13 t/m 24 april in Finland zit voor de Europese jeugd kampioenschappen, maar ik ga in mei wel mee naar Denemarken. Wie er verder geselecteerd zijn voor de Sudirman Cup heb ik nog niet te horen gekregen.

Ik ben hier natuurlijk super blij mee en heb er nu al zin in, maar eerst richt ik me op de EJK in Finland!

5 opmerkingen:

  1. Superrrrrrrrr Poedel!!!!! I'm soooo proud of you!!!! Van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws en nu nog ff bikkelen voor de EJK! U can do it Joos!
    Liefs xxx
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shit de sudirmancup!!!!! Vette shit:-)
    Kan ik mee als toeschouwer of trommelaar;-)
    Haha jij gaat echt nog heel heel groot worden in de badminton wereld.
    Vind het super leuk voor je.
    Xx Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Aangezien je badmintonline niet meer leest even hier.
    Heel veel succes in china. Ik ga je blog zeker weten in de gaten houden over de ervaring daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerard Wentholt1 april 2011 om 17:43

    Super Joos! Hartstikke gefeliciteerd en...we blijven je volgen, want we vinden het ook heel boeiend om je verhalen te lezen. Liefs. Thea en Gerard

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Monique Slaman1 april 2011 om 22:32

    WHOEEEHOEEE!! Supervet dat je geselecteerd bent! :D heel veel succes daar :)

    BeantwoordenVerwijderen