donderdag 18 augustus 2011

Update

Het is alweer vier weken geleden dat ik voor het laatst een stukje heb geschreven. Gelukkig is m'n knie wel wat vooruit gegaan! Zoals ik had aangegeven zou ik shockwave krijgen, vier weken geleden was dus de eerste behandeling en afgelopen dinsdag was alweer m'n laatste! Ik heb één keer per week shockwave gekregen, en ik kan jullie vertellen: dat doet pijn, heel veel pijn. Maar no pain, no gain en je moet wat voor je herstel over hebben dus het moest maar.

Ik heb wel het idee dat de shockwave geholpen heeft, ik kan sinds vorige week weer wat meer over de baan "huppelen". Heb de afgelopen weken vrij weinig kunnen en mogen doen (zelfs hardlopen was me verboden) en ben dus erg blij dat ik weer iets meer mag doen.
M'n knie is nog steeds gevoelig maar ik heb voor mijn gevoel toch best hard kunnen trainen afgelopen week.
Sinds deze week mag ik ook weer hardlopen (5x 3 minuten rennen, that's it) maar ben er blij mee en binnenkort mag ik het vast nog verder uitbreiden. Ook doe ik weer aan krachttraining voor m'n bovenbenen. Ik mag legpress en leg extension doen, en ik heb oefeningen voor m'n bilspieren gekregen. Erg belangrijk dat deze veel sterker worden zodat ik weer een beetje stabiel wordt op de baan tijdens uitstappen etc!

Meer heb ik eigenlijk niet te melden, verder is er namelijk vrij weinig gebeurd de afgelopen vier weken! Wel is de spelerslijst voor Slovak Open gepubliceerd en Thamar Peters en ik staan 2e geplaatst in de damesdubbel, onder het 1e geplaatste (Nederlandse) koppel Selena Piek/Iris Tabeling. Ik ga er gewoon nog vanuit dat ik dit toernooi gewoon kan spelen, wie weet alleen de dubbel, dat zie ik tegen die tijd wel weer!

Ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten