maandag 25 juli 2011

Filmpje flashmob en update knie

Inmiddels is week drie op Papendal weer aangebroken en ik zal maar beginnen hoe het er met m'n knie voorstaat.
Vanochtend ben ik bij de sportarts geweest en zij heeft gekeken waar de pijn in m'n knie vandaan zou kunnen komen. Om te beginnen zijn allebei m'n knieĆ«n lichtelijk overstrekt en ga ik maandag 1 augustus terug naar het sportmedisch centrum Papendal (SMCP) om te kijken of ik misschien steunzooltjes nodig heb.
Verder heeft ze geconcludeerd dat m'n bekken waarschijnlijk licht gekanteld is dus ik ga morgen mijn onderrug laten checken bij de fysio.
Ik hoop dat hiermee de oorzaak vastgesteld kan worden en ook vooral om ervoor te zorgen dat ik er in de toekomst geen last meer van zal hebben.
Voor nu krijg ik ook nog 'shockwave therapie', wat dat precies inhoudt weet ik ook niet, maar volgens mij is het een soort van hamertje die heel veel kleine tikjes geeft. Het schijnt erg veel pijn te doen, maar goed: no pain, no gain!

Ik sta nog wel elke dag op de baan, ik gebruik elke dag het shuttle kanon en sla meer dan 1000 dropshots in twee uur. Erg saai zou je denken, maar dat valt (tot nu toe) wel mee. Dropshots spelen is niet mijn sterkste kant, dus wat dat betreft krijg ik nu wel de gelegenheid om dat te verbeteren. Onze Chinese trainster Xu Huaiwen heeft me een paar goede tips gegeven waar ik nog wel even zoet mee ben!

Dit was het voor nu, zodra ik meer weet laat ik het jullie natuurlijk weten!

Zoals beloofd nog het filmpje van de flashmob in Rosenheim, daarvoor klik je hier.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Grappig dat filmpje. Vooral succes met de behandeling van je knie! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij succes met de behandeling van je knie en met de dropshot, dropshot, dropshot, dropshot enz. enz. .............
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen