woensdag 20 juli 2011

Schema komende tijd

Als alles gewoon goed gaat (en dan bedoel ik vooral met m'n knie) dan ga ik weer een drukke tijd tegemoet.
Ik speel in de Duitse competitie waar ik uit kom voor PTSV Rosenheim in de 1e Bundesliga en daarnaast speel ik nog een aantal internationale toernooien. Hieronder m'n schema voor de komende maanden (de toernooien die ik speel zijn voor mij alleen nog maar t/m december 2011 bekend):

27 augustus competitie: Refrath - Rosenheim
28 augustus competitie: Rosenheim - Mülheim
31 aug t/m 3 sep Slovak Open (Int. Series in Slowakije)
03 september competitie: Berlin - Rosenheim
04 september competitie: Rosenheim - Beuel
15 t/m 18 sep Belgian International (Int. Challenge in België)
25 september competitie: Rosenheim - Lüdinghausen
02 oktober competitie: Hamburg - Rosenheim
03 oktober competitie: Rosenheim - Anspach
11 t/m 16 okt Dutch Open (Grand Prix in Almere, Nederland)
30 oktober competitie: Gifhorn - Rosenheim
1 t/m 6 nov Bitburger Open (Grand Prix Gold in Duitsland)
08 november competitie: Rosenheim - Bischmish
1 t/m 4 dec Welsh Open (Int. Series in Wales)
03 december competitie: Rosenheim - Refrath
04 december competitie: Mülheim - Rosenheim
13 t/m 16 dec Italian International (Int. Challenge in Italië)

24 januari 2012 competitie: Anspach - Rosenheim
11 februari 2012 competitie: Lüdinghausen - Rosenheim
25 februari 2012 competitie: Rosenheim - Hamburg
24 maart 2012 competitie: Rosenheim - Berlin
25 maart 2012 competitie: Beuel - Rosenheim
01 april 2012 competitie: Rosenheim - Gifhorn
03 april 2012 competitie: Bischmish - Rosenheim

Zoals je kan zien wordt het weer een druk seizoen! Alle competitiewedstrijden die ik speel zijn in Duitsland (dat zijn er 18) en daarnaast speel ik ook nog een paar buitenlandse toernooien. Buiten deze wedstrijden om train ik natuurlijk ook nog tweemaal per dag op Papendal. Daarom is het belangrijk dat ik mezelf goed onderhou en zo nodig een dagje rust neem als m'n lichaam dat aangeeft!

1 opmerking:

  1. Tjonge, jonge, ik dacht dat ik je wat vaker zou zien in het weekend......(11-11-11 ben je gelukkig 'vrij'.) Ik ga m'n agenda meteen bijwerken!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen