maandag 4 juli 2011

Start nieuwe seizoen

Het is vandaag maandag 4 juli en dat betekent dat de laatste week van mijn vakantie is ingegaan! Vanwege de vakantie heb ik m'n weblog niet echt bijgehouden, badminton heeft even stil gelegen. Heb heel erg van onze vakantie in Spanje genoten! We hebben mooi weer gehad (de warmste dag van het jaar in Malaga meegemaakt), leuke dingen gedaan en lekker gerust.
Volgende week maandag (11 juli) moet ik me weer melden op Papendal! Ik moet zeggen dat de vakantie erg snel voorbij gaat maar ik heb ook wel weer zin om de baan op te gaan. Gelukkig heb ik nog een weekje om leuke dingen te doen voor het serieuze werk weer gaat beginnen.

Het weekend van 16 & 17 juli vlieg ik heen en weer naar München om kennis te maken met m'n nieuwe clubgenoten! Ben erg benieuwd en heb er dan ook erg veel zin in! Op zaterdag 27 augustus speel ik mijn allereerste competitie wedstrijd voor PTSV Rosenheim, en dat is dan gelijk een dubbel weekend want 28 augustus spelen we er nog een.

Verder staat mijn eerste toernooi van het seizoen ookal gepland, dat zal de 'Victor Slovak Open' zijn en deze vindt plaats 31 augustus t/m 3 juli, in Slowakije dus!

Ik hoop natuurlijk dat ik met ingang van het nieuwe seizoen geen last meer zal hebben van m'n knie. Het is even afwachten hoe het zal gaan als ik weer de baan op ga maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten