dinsdag 17 mei 2011

China here I come!

Nou ik kan jullie met blijdschap vertellen dat ik gewoon mee mag naar China! Ben erg opgelucht, hou niet zo van die onzekerheden en had het erg jammer gevonden als ik thuis had moeten blijven. Afgelopen dagen wel rustig aan gedaan met m'n knie zodat ik er in China vol tegenaan kan. Als ik terug ben dan kijk ik wel hoe het er met m'n knie voorstaat en begin ik weer (opnieuw) met herstellen. Wij spelen pas volgende week dinsdag dus misschien gaat het tegen die tijd nog wel wat beter met m'n knie! Maar als ik mag spelen dan ga ik er gewoon voor de volle 100% voor, of m'n knie nou pijn doet of niet.
Heb er in ieder geval heel erg veel zin in, het wordt m'n derde reis buiten Europa en ik ben benieuwd naar het land en de cultuur dus ik hoop dat ik daar ook een klein beetje van kan meepikken! Verder heb ik op internet al de hal bekeken en die ziet er indrukwekkend uit en bedraagt een capaciteit van 12.500 seats!
Informatie over de hal vind je hier.

Verder hoop ik dat ik daar internetverbinding heb in het hotel, zodat ik jullie op de hoogte kan houden over alle gebeurtenissen daar en natuurlijk over de uitslagen.
De loting vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten