maandag 2 mei 2011

Denmark International

Inmiddels ben ik alweer ruim een week terug uit Finland en natuurlijk nog steeds blij met onze zilveren plak! We kwamen zondag 24 april terug en de maandag en dinsdag daarop heb ik vrij weinig (lees: niets) gedaan. Het was heerlijk weer dus lekker van het zonnetje kunnen genieten en woensdag naar Papendal gegaan om 's middags weer de baan op te gaan. Ik moet zeggen, een toernooi van twee weken is erg lang en zelfs tegen het eind van deze rustige week, was ik nog erg moe. Gelukkig kregen we alle ruimte om goed te herstellen en mocht ik de laatste training van de week ook overslaan, waardoor ik donderdagavond lekker naar huis kon!
Het weekend ook rustig aan gedaan en ik voel me nu stukken beter! Vandaag volle bak getraind, want woensdag vertrek ik weer richting Frederikshavn (Denemarken), waar het volgende toernooi gepland staat.
Dit keer gaat het om de Denmark International, een International Challenge en voor de loting klik je hier.

1 opmerking: