zaterdag 28 mei 2011

Even kort vanaf Hong Kong Airport

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik een stukje op m'n weblog heb geschreven en het is ook weer voor het eerst dat ik dit zelf kan doen. Ik zit op het moment op de grond voor de gate te wachten op Hong Kong airport. We zijn hier om 17:50 geland en onze volgende vlucht is pas om 00:15 dus het is lang wachten en ik moet zeggen dat ik echt kapot ben.

Om nog even kort terug te blikken op de afgelopen twee dagen: ook de laatste twee wedstrijden hebben we helaas verloren. De laatste wedstrijd tegen Polen zaten we er écht heel dichtbij.. maar uiteindelijk werd het 2-3 in ons nadeel. Zelf heb ik de laatste wedstrijd mogen dubbelen met Iris Tabeling en deze hadden we in drie sets gewonnen! Dat betekende dus m'n eerste winstpartij op de Sudirman Cup! Echt heel tof natuurlijk, en China speelde tegelijkertijd met ons dus er zaten aardig wat mensen in de zaal (laten we zeggen een man of 2.000).

Het zijn echt hele leuke en ook echt leerzame 10 dagen geweest. Toch is het ook weer fijn om lekker naar huis te gaan! Ik kan terugkijken op een prachtige ervaring, maar helaas moet ik straks eerst nog 12 uur in het vliegtuig zitten.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten