zondag 3 april 2011

Clubkampioenschappen deel 2

Ook vandaag was ik weer van de partij bij de clubkampioenschappen. M'n eerste wedstrijd stond gepland om 13:00 en dat was de mix met Saber tegen Gijs Berkelmans en Deborah van de Wal. Deze wedstrijd ging wel lekker en wonnen we met 21-8 en 21-14. Dat betekende dus dat we met de mix in de finale stonden! Deze speelden we (weer) tegen Dave Khodabux en Sanne Berkelmans, die 2e in onze poule waren geƫindigd en door de nummer 1 van poule A te verslaan alsnog in de finale kwamen te staan. Normaal is mix niet echt 'mijn ding' maar ik moet zeggen dat ik het stiekem toch wel steeds leuker vond worden.
De finale wonnen we met 21-15 en 21-18: Saber en ik zijn clubkampioen geworden in de mix!

Daarna stond de laatste dubbel van Shanice en mij voor dit weekend gepland. Als we deze wonnen zouden we 2e eindigen, maar helaas verloren we van Patty Stolzenbach en Merel Oosterling met 21-14 10-21 en 24-26. De 3e set was erg spannend, maar konden we net niet naar ons toe trekken, dat betekende dus helaas net geen plek op het podium.

Ik vond de wedstrijden die we gespeeld hebben erg leuk, Saber en Shanice: bedankt voor het spelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten