donderdag 21 april 2011

Eerste winstpartij binnen!


Eergister, de dag waarop Duitsland Europees jeugd kampioen is geworden, begon aan het eind van de dag ook het individuele toernooi. Ik hoefde nog niet te spelen, omdat ik zowel in de single als in de dubbel de eerste ronde een 'bye' heb.
Gister middag was het toch echt zo ver, rond half 5 (iets later dan gepland) kon ik de TV-baan op! Deze eerste wedstrijd van het individuele toernooi moest ik het opnemen tegen Ramona Hacks uit Duitsland. Ik had op Dutch Junior ookal tegen haar gespeeld en wist dat ze redelijk goed was. Waar ik op Dutch nog enige moeite met haar had, ben ik hier eigenlijk nooit in gevaar geweest. Ik had een iets stroeve start maar zette dat al snel recht. Ik won deze wedstrijd met 21-13 en 21-5!
Ben zelf erg tevreden over m'n wedstrijd, voor het eerst dit toernooi had ik weer m'n oude vertrouwde gevoel op de baan terug.
De wedstrijd én het interview na de wedstrijd zijn terug te zien op badmintoneurope.tv!

Vandaag speel ik om 14:00 tegen Ieva Pope uit Letland en om 17:20 moeten Thamar en ik dubbelen tegen een Fins koppel (op de TV-baan!).

2 opmerkingen:

  1. Mooi Josephine! Gefeliciteerd en ik heb natuurlijk even je leuke interview bekeken. Zet 'm op, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, nice interview sis! XX Margoddess

    BeantwoordenVerwijderen