maandag 11 april 2011

Seedings for European Junior Championships announced

Het is bijna zover!! Morgen alweer de laatste training voordat we naar Finland vertrekken! Ik kan eigenlijk niet in woorden beschrijven hoeveel zin ik erin heb! Morgen om 14:00 wordt er geloot, dus ik denk dat de loting morgenavond wordt gepubliceerd en anders woensdag.. Ben er in ieder geval heel erg benieuwd naar!

Ik keek net even op badmintoneurope.com en daar stond het volgende:

'Seedings for European Junior Championchips announced'

Ik natuurlijk gelijk verder gelezen en eigenlijk was het wel een beetje zoals ik het had verwacht: zowel met m'n single als met de dubbel (samen met Thamar Peters) sta ik 3/4 geplaatst.
Ben er dus best tevreden mee, en nu is het nog afwachten op de loting!

Verder zijn van de Nederlanders Soraya de Visch Eijbergen en Jim Middelburg in de mix 9/16e geplaatst!
De rest van de plaatsingen kan je bekijken door op onderstaande link te klikken.

Click here to see the seedings for the 2011 European Junior Championships.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten