zondag 17 april 2011

Drie keer op rij maximale winst!

En ook vandaag een 5-0 op het scorebord! We zijn op dreef, want dit was onze laatste poulewedstrijd en we hebben ze allemaal met 5-0 gewonnen. De mix en de herensingel gingen allebei gewoon in twee sets naar Nederland. Ik was de derde partij en kon dus het winnende punt maken. Ik speelde nog steeds niet de sterren van de hemel, maar het ging gelukkig al veel beter dan m'n vorige single tegen IJsland. Ik won dan ook gelukkig in twee sets en maakte zo het winnende punt voor Nederland (3-0). Toch voel me ik mezelf nog niet helemaal comfortabel op het veld. Heb nog niet echt een goede wedstrijd gespeeld hier, maar ik heb er vertrouwen in dat dat nog komen gaat.
Ook de heren- en de damesdubbel gingen eenvoudig naar onze spelers.
Omdat Gayle vandaag 18 is geworden, hadden we slingers opgehangen in de hal en hadden we onze yell aangepast, te zien in het filmpje hieronder:



Omdat we op de TV baan speelden werden de winnaars van de wedstrijden die wij tegen Hongarije speelden geïnterviewd. Ook alle interviews werden live uitgezonden en omdat we geen partij verloren hebben deze landenwedstrijd zijn er dus alleen maar Nederlanders geïnterviewd. De interviews én de wedstrijden zijn terug te kijken op badmintoneurope.tv.

De uitslagen van vandaag:

GD Jim Middelburg/Soraya de Vish-Eijebergen - Elek/Zsolt  21-7/21-13
ME Nick Fransman - Krausz  21-16/21-17
VE Josephine Wentholt - Gonda  21-14/21-17
MD Jim Middelburg/Russel Muns - Krausz/Megyesi  21-13/21-14
VD Soraya de Vish-Eijebergen/Thamar Peters- Gonda/Zsigmond  21-6/21-8


Nu is het afwachten wie er morgen tegenover ons komt te staan, het wordt Duitsland of Frankrijk. Zij zijn op dit moment aan het spelen, ikzelf denk eigenlijk dat Duitsland gaat winnen!

Voor de andere uitslagen en wedstrijden van vandaag klik je hier.

5 opmerkingen:

  1. Heel veel succes morgen tegen Duitsland!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Josephine met je overwinning. Eind maart las ik in een bericht dat je in Duitsland aan de competitie gaat meedoen. Heel leuk allemaal. Wij blijven je volgen. Mona en Lex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WD
    Thamar Peters Soraya De Visch Eijbergen [Netherlands]
    -
    Isabel Herttrich Inken Wienefeld
    [Germany]

    ??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes tegen Duitsland en Fabienne heb je al eens verslagen, dus: zet 'm op, want zij zal ook wel haar uiterste best doen. Liefs, Gerard

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat ik nog wilde zeggen: ik vind dat je een hele mooie kop boven je blog hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen