woensdag 6 april 2011

Voorbeschouwing EJK

Over precies een week vertrekken we naar Finland! Dit jaar worden de Europese jeugdkampioenschappen gehouden in het plaatsje Vantaa, direct ten Noorden van de hoofdstad Helsinki. De EJK worden eens in de twee jaar gehouden en dit is de laatste keer dat ik mee mag doen, omdat ik daarna tot de senioren behoor.

Dit jaar ben ik van plan een stuk verder te komen dan 2 jaar geleden (waar ik de ronde vóór de kwartfinale verloor) en we zijn deze week nog hard aan het trainen om de laatste puntjes op de i te zetten. Helaas voelde ik me gister niet lekker en was ik een halfuur eerder gestopt met de training. Daarna gelukkig een goede nacht gehad en voel ik me vandaag weer een stuk beter, dus kan ik er de rest van de week nog even keihard tegenaan!

De loting voor het individuele toernooi wordt als ik me niet vergis dinsdag 12 april gepubliceerd op http://www.tournamentsoftware.com/sport/tournament.aspx?id=74A9BF52-E539-4D7F-A44C-E12448A290F6, maar als het zover is dan zal ik de loting ook zeker publiceren op m'n weblog!

Het teamtoernooi begint vrijdag 15 april en dan spelen we om 14:00 onze eerste wedstrijd tegen IJsland. Zaterdag 16 april spelen we om 10:00 tegen Letland en zondag 17 april om 14:00 tegen Hongarije. Ik denk dat we zeker kans maken om onze poule uit te komen, en mocht dat het geval zijn dan komen we uit tegen de winnaar van poule 6 en dat zal denk ik Duitsland of Frankrijk zijn. De loting van het teamtoernooi is te vinden op http://www.tournamentsoftware.com/sport/draws.aspx?id=D15443D8-ADDC-4A6E-9A67-7634EF3EDCB3. Wij zitten in poule 3.

Het zal hard werken worden, maar ik heb er zin in!

2 opmerkingen:

  1. Yeah, klinkt goed hoor maar wel een drukke periode voor de boeg dus!
    Nou succes met je voorbereiding en alvast Good luck voor in Finland op het EJK
    ff vlammen voor de laatste keer:-)

    Groetjes danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerard Wentholt8 april 2011 om 21:46

    Hoi Josephine, in de eerste plaats gefeliciteerd met het clubkampioenschap mixed en verder super veel succes met de voorbereidingen op het EJK. Ik blijf je volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen